Specjalna promocja -20% na wszystkie produkty Theofils i TwentyTwo

panel
basket 0
close
close
Twój koszyk
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (DPD Pickup (Polska)) już od 250,00 zł.
suma: 0,00 zł
Wersje językowe
Waluty
Q&A

 

-------- 

Dot Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Dajemy każdemu 14 dni na zwrot.

TUTAJ ZNAJDZIESZ WSZYSTKIE POTRZEBNE INFORMACJE I PROTOKÓL ZWROTU DO POBRANIA


Jeśli produkty nie odpowiadają Twoim potrzebom, możesz zwrócić je do nas w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu.
Po przekroczeniu tego terminu zwrot nie jest możliwy. Produkty muszą być w oryginalnych opakowaniach i nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku wad zauważonych po czasie lub po otwarciu, możliwe jest jedynie reklamowanie produktu.             

Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony należy powiadomić nas w ciągu 3 dni roboczych.
Wyślemy kolejny na własny koszt po zwrocie wadliwego przedmiotu.

Przed wysyłką produktu należy skontaktować się z nami przez [email protected] w celu uzyskania instrukcji zwrotu. 

Proszę nie wysyłać niczego z powrotem bez uprzedniego kontaktu z nami.


Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojej reklamacji, zwrócimy Twoje pieniądze.

Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane. Prosimy o kontakt z nami przed zwróceniem jakichkolwiek przedmiotów. Zobacz szczegoły w naszym regulaminie.


Dot Jaki rodzaj płatności preferujemy?

Współpracujemy z Visa i MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK a także honorujemy karty płatnicze lub po prostu zwykły przelew jako system płatności dla wszystkich naszych produktów. W butiku stacjonarnym możliwa jest płatność przelewem, kartą lub przez inne systemy płatności online. Nie przyjmujemy płatności gotówkowych. 


Dot Czy płacenie kartą w Internecie jest bezpieczne?

Używamy Systemu płatności Tpay oraz Bluemedia, który jest certyfikowany zgodnie ze standardem PCI DSS/Payment Card Industry Data Security. W przypadku protokołu SSL (Secure Socket Layer) ustanawiane jest bezpieczne połączenie szyfrowane między komputerem a serwerem płatności. Transfer danych jest bezpieczny. 


Dot Czy są dodatkowe opłaty związane z moim zamówieniem?

Oferujemy darmową dostawę na terenie Polski powyżej 250 zł. Przy zamówieniach poniżej 250 zł opłata za wysyłkę wynosi 14,99 zł na terenie kraju oraz 69,99 zł w krajach Unii Europejskiej i Anglii oraz 650 zł poza granice UE. Nie pobieramy opłat za jakąkolwiek transakcję kartą. Płacisz tylko za rzeczywiste produkty i ceny podane na stronie internetowej. Ceny są wyświetlane łącznie z podatkiem VAT.


Dot Jak długi jest czas dostawy?

Produkty z naszego magazynu w Gdańsku wysyłamy do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny lub mamy jakieś problemy z dostawą, powiadomimy Cię jak najszybciej.


Dot Czy mogę odebrać produkty lub odwiedzić sklep?

Informujemy, że od 01.06.2023 siedziba firmy Skandynawskie Uchwyty zmieniła swoją lokalizację. Ze względu na trwające prace adaptacyjne, ekspozycja w Gdańsku jest tymczasowo niedostępna, a zamówienia można odebrać pod nowym adresem.

Jeżeli Gdańsk jest za daleko, możesz odwiedzić naszego partnera, który posiada w swoim sklepie część naszych produktów. W tym calu zajrzyj na zakładki NASI PARTNERZY.

Jeżeli jesteś architektem lub salonem wnętrz skontaktuj się z nami - chętnie nawiążemy współpracę, możliwe będzie spotkanie się i omówienie warunków, demonstracja produktów czy przekazanie wzorników do Twojego lokalu.


Dot Czy posiadamy wszystkie produkty na magazynie?

Większość produktów które znajdziesz w naszym e-sklepie znajduje się w magazynie.
Niektóre rzeczy są wykonywane na zamówienie, dlatego czas oczekiwania wydłuża się od 10 do 21 dni roboczych. 


Dot Jak działają punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe może zbierać każdy klient partner jak i indywidualny, jeśli dokonał rejestracji w naszym sklepie internetowym. 
Punkty naliczane są na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie
Punkty naliczane są automatycznie po każdych zakupach.
Cena danego produktu (po zaokrągleniu) odpowiada ilości punktów  jaką otrzymamy za jego zakup. Np.: jeśli produkt kosztuje np. 79,47zł - otrzymamy 79 punktów. 

Wysokość rabatu: 
za 5 000 punktów - 5%
za 50 000 punktów - 10% 
za 250 000 punktów - 15%

Punkty można wykorzystywać bezterminowo.
Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
Punkty zostaną anulowane w przypadku zwrotu 100% zamówienia.

Dodatkowe punkty można uzyskać:
- zapisując się do newslettera - 10 punktów 
- dodając opinię o produkcie - 10 punktów

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Dot Czy wkręty są zawarte w zamówieniach?

Tak. Wszystkie wkręty potrzebne do zamontowania naszych produktów na standardowych drzwiach kuchennych 16-19 mm są wliczone w cenę. Jeśli masz grubsze drzwi szafy lub szuflady, daj nam znać na polu komentarza podczas wprowadzania zamówienia, a wyślemy Ci dłuższe wkręty za darmo.

 


Dot Czy wysyłamy dane śledzenia zamówień?

Tak. Podajemy szczegóły dostawy łącznie z numerem listu przewozowego firmy kurierskiej.

 


Dot Co to jest rozstaw C-C?

Jest to rozstaw pomiędzy otworami uchwytu.

 

W zależności od rodzaju uchwytu liczy się go trochę inaczej. Poniżej przedstawiamy obrazy w jaki sposób tego dokonać:

1. Uchwyty krawędziowe:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_krawedziowych.jpg

2. Uchwyty podłużne:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_pod_u_nych.jpg

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach.jpg

3. Uchwyty muszlowe:

Jak_czyta__wymairy_na_uchwytach_muszlowych.jpg

 


Dot Czy metalowe uchwyty zmieniają wygląd?

Tak. Jeżeli są lakierowane, nie (tylko lakier chroni przed zmiana koloru, ale uwaga na kwasy takie jak sok z cytryny i inne które mogą rozpuścić lakier). Natomiast 100% mosiądz, miedź lub stal jedynie polerowana lub szczotkowana z czasem zacznie utleniać się, zmieniać, patynować. Więcej o tym na naszym BLOGU

 

 


Dot Jak się z nami skontaktować?

 

Zadzwoń do nas +48 81-884-71-71

 

Jesteśmy dostępni dla Ciebie w godzinach:

10.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku,

W Święta prosimy nagrywać wiadomości, oddzwonimy w dni powszednie

lub kliknij tutaj i przejdź do centrum obsługi klienta

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium