--------
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Tak. Dajemy każdemu 14 dni na zwrot.
TUTAJ ZNAJDZIESZ WSZYSTKIE POTRZEBNE INFORMACJE I PROTOKÓL ZWROTU DO POBRANIA
Jeśli produkty nie odpowiadają Twoim potrzebom, możesz zwrócić je do nas w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu.
Po przekroczeniu tego terminu zwrot nie jest możliwy. Produkty muszą być w oryginalnych opakowaniach i nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku wad zauważonych po czasie lub po otwarciu, możliwe jest jedynie reklamowanie produktu.
Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony należy powiadomić nas w ciągu 3 dni roboczych.
Wyślemy kolejny na własny koszt po zwrocie wadliwego przedmiotu.
Przed wysyłką produktu należy skontaktować się z nami przez [email protected] w celu uzyskania instrukcji zwrotu.
Proszę nie wysyłać niczego z powrotem bez uprzedniego kontaktu z nami.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojej reklamacji, zwrócimy Twoje pieniądze.
Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane. Prosimy o kontakt z nami przed zwróceniem jakichkolwiek przedmiotów. Zobacz szczegoły w naszym regulaminie.
Jaki rodzaj płatności preferujemy?
Współpracujemy z Visa i MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK a także honorujemy karty płatnicze lub po prostu zwykły przelew jako system płatności dla wszystkich naszych produktów. W butiku stacjonarnym możliwa jest płatność przelewem, kartą lub przez inne systemy płatności online. Nie przyjmujemy płatności gotówkowych.
Czy płacenie kartą w Internecie jest bezpieczne?
Używamy Systemu płatności Tpay oraz Bluemedia, który jest certyfikowany zgodnie ze standardem PCI DSS/Payment Card Industry Data Security. W przypadku protokołu SSL (Secure Socket Layer) ustanawiane jest bezpieczne połączenie szyfrowane między komputerem a serwerem płatności. Transfer danych jest bezpieczny.
Czy są dodatkowe opłaty związane z moim zamówieniem?
Oferujemy darmową dostawę na terenie Polski powyżej 250 zł. Przy zamówieniach poniżej 250 zł opłata za wysyłkę wynosi 14,99 zł na terenie kraju oraz 69,99 zł w krajach Unii Europejskiej i Anglii oraz 650 zł poza granice UE. Nie pobieramy opłat za jakąkolwiek transakcję kartą. Płacisz tylko za rzeczywiste produkty i ceny podane na stronie internetowej. Ceny są wyświetlane łącznie z podatkiem VAT.
Jak długi jest czas dostawy?
Produkty z naszego magazynu w Gdańsku wysyłamy do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny lub mamy jakieś problemy z dostawą, powiadomimy Cię jak najszybciej.
Czy mogę odebrać produkty lub odwiedzić sklep?
Informujemy, że od 01.06.2023 siedziba firmy Skandynawskie Uchwyty zmieniła swoją lokalizację. Ze względu na trwające prace adaptacyjne, ekspozycja w Gdańsku jest tymczasowo niedostępna, a zamówienia można odebrać pod nowym adresem.
Jeżeli Gdańsk jest za daleko, możesz odwiedzić naszego partnera, który posiada w swoim sklepie część naszych produktów. W tym calu zajrzyj na zakładki NASI PARTNERZY.
Jeżeli jesteś architektem lub salonem wnętrz skontaktuj się z nami - chętnie nawiążemy współpracę, możliwe będzie spotkanie się i omówienie warunków, demonstracja produktów czy przekazanie wzorników do Twojego lokalu.
Czy posiadamy wszystkie produkty na magazynie?
Większość produktów które znajdziesz w naszym e-sklepie znajduje się w magazynie.
Niektóre rzeczy są wykonywane na zamówienie, dlatego czas oczekiwania wydłuża się od 10 do 21 dni roboczych.
Jak działają punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe może zbierać każdy klient partner jak i indywidualny, jeśli dokonał rejestracji w naszym sklepie internetowym.
Punkty naliczane są na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie.
Punkty naliczane są automatycznie po każdych zakupach.
Cena danego produktu (po zaokrągleniu) odpowiada ilości punktów jaką otrzymamy za jego zakup. Np.: jeśli produkt kosztuje np. 79,47zł - otrzymamy 79 punktów.
Wysokość rabatu:
za 5 000 punktów - 5%
za 50 000 punktów - 10%
za 250 000 punktów - 15%
Punkty można wykorzystywać bezterminowo.
Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany.
Punkty zostaną anulowane w przypadku zwrotu 100% zamówienia.
Dodatkowe punkty można uzyskać:
- zapisując się do newslettera - 10 punktów
- dodając opinię o produkcie - 10 punktów
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Czy wkręty są zawarte w zamówieniach?
Tak. Wszystkie wkręty potrzebne do zamontowania naszych produktów na standardowych drzwiach kuchennych 16-19 mm są wliczone w cenę. Jeśli masz grubsze drzwi szafy lub szuflady, daj nam znać na polu komentarza podczas wprowadzania zamówienia, a wyślemy Ci dłuższe wkręty za darmo.
Czy wysyłamy dane śledzenia zamówień?
Tak. Podajemy szczegóły dostawy łącznie z numerem listu przewozowego firmy kurierskiej.
Co to jest rozstaw C-C?
Jest to rozstaw pomiędzy otworami uchwytu.
W zależności od rodzaju uchwytu liczy się go trochę inaczej. Poniżej przedstawiamy obrazy w jaki sposób tego dokonać:
1. Uchwyty krawędziowe:
2. Uchwyty podłużne:
3. Uchwyty muszlowe:
Czy metalowe uchwyty zmieniają wygląd?
Tak. Jeżeli są lakierowane, nie (tylko lakier chroni przed zmiana koloru, ale uwaga na kwasy takie jak sok z cytryny i inne które mogą rozpuścić lakier). Natomiast 100% mosiądz, miedź lub stal jedynie polerowana lub szczotkowana z czasem zacznie utleniać się, zmieniać, patynować. Więcej o tym na naszym BLOGU
Jak się z nami skontaktować?
Zadzwoń do nas +48 81-884-71-71
Jesteśmy dostępni dla Ciebie w godzinach:
10.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku,
W Święta prosimy nagrywać wiadomości, oddzwonimy w dni powszednie
lub kliknij tutaj i przejdź do centrum obsługi klienta