Szybki kontakt: +48 818 847 171 info@skandynawskieuchwyty.pl

Biuro obsługi klienta czynne w godzinach: Pn-pt 10:00-19:00 (sobota 10:00-14:00)

Pytania i odpowiedzi

 

-------- 

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Dajemy każdemu 14 dni na zwrot.
Jeśli produkty nie odpowiadają Twoim potrzebom, możesz zwrócić je do nas w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu.
Po przekroczeniu tego terminu zwrot nie jest możliwy. Produkty muszą być w oryginalnych opakowaniach i nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku wad zauważonych po czasie lub po otwarciu, możliwe jest jedynie reklamowanie produktu.             

Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony należy powiadomić nas w ciągu 3 dni roboczych.
Wyślemy kolejny na własny koszt po zwrocie wadliwego przedmiotu.

Przed wysyłką produktu należy skontaktować się z nami przez info@skandynawskieuchwyty.pl w celu uzyskania instrukcji zwrotu. 

Proszę nie wysyłać niczego z powrotem bez uprzedniego kontaktu z nami.


Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojej reklamacji, zwrócimy Twoje pieniądze.

Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane. Prosimy o kontakt z nami przed zwróceniem jakichkolwiek przedmiotów. Zobacz szczegoły w naszym regulaminie.


Jaki rodzaj płatności preferujemy?

Współpracujemy z Visa i MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK a także honorujemy karty płatnicze lub po prostu zwykły przelew jako system płatności dla wszystkich naszych produktów.


Czy płacenie kartą w Internecie jest bezpieczne?

Używamy Systemu płatności Payex, który jest certyfikowany zgodnie ze standardem PCI DSS/Payment Card Industry Data Security. W przypadku protokołu SSL (Secure Socket Layer) ustanawiane jest bezpieczne połączenie szyfrowane między komputerem a serwerem płatności. Transfer danych jest bezpieczny. 


Czy są dodatkowe opłaty związane z moim zamówieniem?

Oferujemy darmową dostawę powyżej 250 zł. Przy zamówieniach poniżej 250 zł opłata za wysyłkę wynosi 30 zł na terenie kraju oraz 75 zł w krajach Unii Europejskiej i 200 zł poza granice UE. Nie pobieramy opłat za jakąkolwiek transakcję kartą. Płacisz tylko za rzeczywiste produkty i ceny podane na stronie internetowej. Ceny są wyświetlane łącznie z podatkiem VAT.


Jak długi jest czas dostawy?

Produkty z naszego magazynu w Gdańsku wysyłamy do Ciebie w ciągu 48 godzin. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny lub jeśli mamy jakieś problemy z dostawą, powiadomimy Cię jak najszybciej.


Czy mogę odebrać produkty lub odwiedzić sklep?

Tak, jesteśmy e-sklepem ale mamy już otwarty pierwszy showroom w Gdańsku przy ul. Słowackiego 35.
Proszę jednak mieć na uwadze, że na miejscu nie mamy wystawionych wszystkich produktów. Jeżeli interesuje Państwa jakiś konkretny artykuł, prosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią abyśmy mogli go przygotować lub sprowadzić z magazynu. Na miejscu istnieje możliwość zrobienia zakupów jeżeli produkty w danej ilości mamy na stanie. Przy większym zamówieniu, trzeba jednak oczekiwać na sprowadzenie ich z magazynu głównego, magazynu w Szwecji lub nawet produkcję w przypadku uchwytów robionych na zamówienie.

Jeżeli Gdańsk jest za daleko, możesz odwiedzić naszego partnera, który posiada w swoim sklepie część naszych produktów. W tym calu zajrzyj na zakładki NASI PARTNERZY.

Jeżeli jesteś architektem lub salonem wnętrz skontaktuj się z nami - chętnie nawiążemy współpracę, możliwe będzie spotkanie się i omówienie warunków, demonstracja produktów czy przekazanie wzorników do Twojego lokalu.


Czy posiadamy wszystkie produkty na magazynie?

Większość produktów które znajdziesz w naszym e-sklepie znajduje się w magazynie.
Niektóre rzeczy są wykonywane na zamówienie, dlatego czas oczekiwania wydłuża się od 10 do 21 dni roboczych. 


Czy wkręty są zawarte w zamówieniach?

Tak. Wszystkie wkręty potrzebne do zamontowania naszych produktów na standardowych drzwiach kuchennych 16-19 mm są wliczone w cenę. Jeśli masz grubsze drzwi szafy lub szuflady, daj nam znać na polu komentarza podczas wprowadzania zamówienia, a wyślemy Ci dłuższe wkręty za darmo.

 


Czy wysyłamy dane śledzenia zamówień?

Tak. Podajemy szczegóły dostawy łącznie z numerem listu przewozowego firmy kurierskiej.

 


Co to jest CC-Measure?

Jest to rozstaw pomiędzy otworami uchwytu.

 


Czy metalowe uchwyty zmieniają wygląd?

Tak. Jeżeli są lakierowane, nie. Natomiast 100% mosiądz, miedź lub stal jedynie polerowana lub szczotkowana z czasem zacznie utleniać się, zmieniać, patynować. Więcej o tym na naszym BLOGU

 

 


 Jak się z nami skontaktować?

 

Zadzwoń do nas +48 81-884-71-71

 

Jesteśmy dostępni dla Ciebie w godzinach:

10.00 - 19.00 od poniedziałku do piątku,

10 - 14 w soboty

W Święta prosimy nagrywać wiadomości, oddzwonimy w dni powszednie

lub kliknij tutaj i przejdź do centrum obsługi klienta

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium