Pytania i odpowiedzi

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?

Tak. Dajemy każdemu 14 dni na bezpłatny zwrot.
Jeśli produkty nie odpowiadają Twoim potrzebom, możesz zwrócić je do nas w ciągu 14 dni po ich otrzymaniu.
Po przekroczeniu tego terminu zwrot nie jest możliwy.              

Jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony należy powiadomić nas w ciągu 3 dni roboczych.
Wyślemy kolejny na własny koszt po zwrocie wadliwego przedmiotu.

Przed wysyłką produktu należy skontaktować się z nami przez info@skandynawskieuchwyty.pl w celu uzyskania instrukcji zwrotu. 

Proszę nie wysyłać niczego z powrotem bez uprzedniego kontaktu z nami.


Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojej reklamacji, zwrócimy Twoje pieniądze.

Nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane. Prosimy o kontakt z nami przed zwróceniem jakichkolwiek przedmiotów.


Jaki rodzaj płatności preferujemy?

Współpracujemy z Visa i MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK a także honorujemy karty płatnicze lub po prostu zwykły przelew jako system płatności dla wszystkich naszych produktów.


Czy płacenie kartą w Internecie jest bezpieczne?

Używamy Systemu płatności Payex, który jest certyfikowany zgodnie ze standardem PCI DSS/Payment Card Industry Data Security. W przypadku protokołu SSL (Secure Socket Layer) ustanawiane jest bezpieczne połączenie szyfrowane między komputerem a serwerem płatności. Transfer danych jest bezpieczny. 


Czy są dodatkowe opłaty związane z moim zamówieniem?

Oferujemy darmową dostawę powyżej 250 zł. Przy zamówieniach poniżej 250 zł opłata za wysyłkę wynosi 30 zł na terenie kraju oraz 75 zł w krajach Unii Europejskiej i 200 zł poza granice UE. Nie pobieramy opłat za jakąkolwiek transakcję kartą. Płacisz tylko za rzeczywiste produkty i ceny podane na stronie internetowej. Ceny są wyświetlane łącznie z podatkiem VAT.


Jak długi jest czas dostawy?

Staramy się dostarczać zamówienia w przeciągu 2-15 dni roboczych. Jeśli produkt jest czasowo niedostępny lub jeśli mamy jakieś problemy z dostawą, powiadomimy Cię jak najszybciej.


Czy mogę odebrać produkty lub odwiedzić sklep?

Nie, jesteśmy E-sklepem i nie mamy żadnego fizycznego sklepu dla klientów. Możesz odwiedzić naszego partnera, który posiada w swoim sklepie część naszych produktów. W tym calu zajrzyj na zakładki NASI PARTNERZY.

Jeżeli jesteś architektem lub salonem wnętrz skontaktuj się z nami - chętnie nawiążemy współpracę, możliwe będzie spotkanie się i omówienie warunków, demonstracja produktów czy przekazanie wzorników do Twojego lokalu.


Czy posiadamy wszystkie produkty na magazynie?

Większość produktów które znajdziesz w naszym e-sklepie znajduje się w magazynie.
Niektóre rzeczy są wykonywane na zamówienie, dlatego czas oczekiwania wydłuża się od 10 do 15 dni roboczych. 


Czy wkręty są zawarte w zamówieniach?

Tak. Wszystkie wkręty potrzebne do zamontowania naszych produktów na standardowych drzwiach kuchennych 16-19 mm są wliczone w cenę. Jeśli masz grubsze drzwi szafy lub szuflady, daj nam znać na polu komentarza podczas wprowadzania zamówienia, a wyślemy Ci dłuższe wkręty za darmo.

 


Czy wysyłamy dane śledzenia zamówień?

Tak. Podajemy szczegóły dostawy łącznie z numerem listu przewozowego firmy kurierskiej.

 


Co to jest CC-Measure?

Jest to rozstaw pomiędzy otworami uchwytu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium