Szybki kontakt: +48 818 847 171 info@skandynawskieuchwyty.pl

Biuro obsługi klienta czynne w godzinach: Pn-pt 9:00-19:00

Jak kupować?

złote banner

Zakupy w kilku krokach

Zamówienia można składać w różny sposób:
  1. Rejestrując swoje unikalne konto:
    1. albo podczas składania pierwszego zamówienia, zaznaczając w koszyku ptaszkiem "załóż konto" (okienko - dane płatnika),
    2. albo najeżdżając myszką na piktogram człowieczka w prawym górnym rogu i klikając zarejestruj.
  2. Kupując bez rejestracji - wrzucamy do koszyka żądane produkty i postępujemy zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
  3. Przez sklep na Facebooku lub Instagramie.
  4. W wyjątkowych sytuacjach i w razie problemów przyjmujemy zamówienia zgłaszane na e-mail info@skandynawskieuchyty.pl jednak w takim wypadku nie nalicza się automatyczny rabat dla konta i zapracowane zniżki dla partnerów.

Wszystko jest bajecznie proste i zajmuje kilka minut. W razie problemów służymy oczywiście pomocą.

 


Nowe zasady wystawiania FV od stycznia 2020 r.

UWAGA! Od 1.01.2020 r. warunkiem wystawienia faktury na podstawie paragonu fiskalnego jest wskazanie przez nabywcę swojego numeru NIP jeszcze przed wystawieniem paragonu. Późniejsze wystawienie faktury dla paragonu nie jest już możliwe! Bardzo prosimy więc zwracać uwagę, czy podczas składania zamówienia na które ma być FV jest wpisany NIP w odpowiednie miejsce.

 


Korzyści z rejestracji konta

Mając dostęp do konta otrzymujesz możliwość zmiany swoich danych osobowych, zmian w adresie, numerze i danych zamawiającego.

W łatwy i kontrolowany sposób znajdziesz swoją przesyłkę, sprawdzisz jej status, oraz czas dostawy lub zniżki w przypadku kont partnerów.

Newsletter - nie nadużywamy Twojej cierpliwości. Szanujemy Twój czas i nie zaśmiecamy poczty. Wysyłamy wiadomości o nowościach i promocjach jedynie gdy jest to potrzebne i może być interesujące. Wszystkie niezbędne aktualności udostępniamy dla naszych followersów na Facebooku i Instagramie. Wystarczy śledzić nas w mediach społecznościowych, by być na bieżąco z rabatami.


Rodzaje płatności, zwroty i reklamacje

Współpracujemy z Visa i MasterCard, Amex, Pay Pal, BLIK a także honorujemy karty płatnicze lub po prostu zwykły przelew jako system płatności dla wszystkich naszych produktów. W przypadku zwrotu lub reklamacji, więcej informacji TUTAJ.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium