Zwroty i reklamacje
Zwrot produktów
Poniżej prezentujemy dwa sposoby procedury zwrotu w naszym sklepie oraz kilka podstawowych zasad:
Zwrot za pośrednictwem e-mail:
1) O chęci zwrotu należy poinformować sklep w terminie 14 dni od czasu dostarczenia przesyłki,
2) Chęć zwrotu należy zgłosić mailem: [email protected]
3) Zgłoszenie powinno składać się z:
a) danych osobowych
b) numeru zamówienia
c) numerów SKU zwracanych produktów oraz podania ich ilości
d) krótkiego opisu przyczyny zwrotu
4) Pracownik sklepu poinformuję o dodatkowych czynnościach, jeżeli będzie to konieczne.
5) Po otrzymaniu informacji o możliwości zwrotu przez pracownika sklepu należy przygotować paczkę do wysyłki.
6) Produkty należy odesłać wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym formularzem zwrotu.
Adres wysyłki:
Skandynawskie Uchwyty
Ul. Juliusza Słowackiego 35
80-257 Gdańsk
7) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, produkty zostaną skontrolowany pod kątem ilości i jakości.
8) Po zweryfikowaniu paczki i pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wygenerowany dla Państwa dokument: Faktura Korekta. Dokument ten zostanie automatycznie przesłany na Państwa skrzynkę e-mail.
9) Zwrot środków nastąpi w najkrótszym możliwym czasie w zależności od sposobu płatności za zamówienie (np. szybki przelew do 2 dni, przelew manualny do 3 dni, płatność kartą kredytową/debetową do 10 dni).
Termin poinformowania o zwrocie: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu dostarczenia do Państwa przesyłki.
Termin wysyłki zwracanych produktów: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu poinformowania o zwrocie.
UWAGI:
1) Uszkodzone produkty nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny pozostać w oryginalnym opakowaniu. Bardzo prosimy o dopilnowanie aby produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Produkty wysyłane są na odpowiedzialność zwracającego i wszelkie uszkodzenia w dostawie będą rozstrzygane pomiędzy zwracającym a przewoźnikiem.
2) Prawo zwrotu nie dotyczy produktów na zamówienie lub produktów, które były na wyprzedaży.
3) Koszty przesyłki zwrotnej leżą po stronie klienta a przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną przyjęte.
Reklamacja produktów
Każdy klient ma prawo do reklamacji zakupionych produktów w terminie 2 dni od dostarczenia przesyłki.
Poniżej prezentujemy procedurę reklamacji w naszym sklepie oraz kilka podstawowych zasad:
1) O uszkodzeniu produktów należy poinformować sklep w momencie dostawy lub w bardzo krótkim czasie po dostawie produktów.
2) Zgłoszenie należy złożyć mailem: [email protected]
3) Zgłoszenie powinno składać się z:
a) danych osobowych
b) numeru zamówienia
c) krótkiego opisu
d) zdjęć uszkodzonych produktów
4) Pracownik sklepu poinformuję o dodatkowych czynnościach, jeżeli będzie to konieczne.
5) Po otrzymaniu informacji o możliwości reklamowania produktów przez pracownika sklepu należy przygotować paczkę do wysyłki.
6) Po zgłoszeniu gotowości do nadania przesyłki zwrotnej przesłany zostanie list przewozowy oraz wezwany zostanie kurier
7) Produkty należy odesłać wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym formularzem zwrotu.
Adres wysyłki:
Skandynawskie Uchwyty
Ul. Juliusza Słowackiego 35
80-257 Gdańsk
8) Po otrzymaniu przesyłki reklamacyjnej, produkty zostaną skontrolowany pod kątem ilości i jakości.
9) Po zweryfikowaniu paczki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wygenerowany dla Państwa dokument: Faktura Korekta. Dokument ten zostanie automatycznie przesłany na Państwa skrzynkę e-mail.
10) Zwrot środków lub wymiana na nowe produkty nastąpi w najkrótszym możliwym czasie. Środki zostaną zwrócone natychmiastowo jednak powrócą na konto zgodnie z regulaminami dostawców usług płatniczych (np. szybki przelew do 2 dni, przelew manualny do 3 dni, płatność kartą kredytową/debetową do 10 dni).
Termin poinformowania o reklamacji: podczas dostawy lub niezwłocznie po dostawie przesyłki.
Termin wysyłki reklamowanych produktów: nie może być dłuższy niż 14 dni od momentu poinformowania o reklamacji.
UWAGI:
1) Uszkodzone produkty nie podlegają zwrotowi. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny pozostać w oryginalnym opakowaniu. Bardzo prosimy o dopilnowanie aby produkty były dobrze zabezpieczone na czas transportu. Produkty wysyłane są na odpowiedzialność zwracającego i wszelkie uszkodzenia w dostawie będą rozstrzygane pomiędzy zwracającym a przewoźnikiem.
2) Prawo zwrotu nie dotyczy produktów na zamówienie lub produktów, które były na wyprzedaży.
3) Koszty przesyłki zwrotnej leżą po stronie klienta a przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną przyjęte.
Konserwacja
Wszystkie produkty należy czyścić oraz co jakiś czas konserwować. Myć wodą z dodatkiem delikatnego mydłem za pomocą gładkiej ściereczki. Nie należy stosować agresywnych środków chemicznych. Prosimy pamiętać, że produkty wykonane z mosiądzu i miedzi należy zawsze wycierać do sucha. Ich powierzchnia z czasem będzie zmieniać kolor i wygląd, utleniając się i patynując. Szczotkowane powierzchnie nie powinny być czyszczone polerującymi środkami ściernymi, ponieważ istnieje ryzyko, że zaczną się błyszczeć.
|
PUTS cleaner - nasz środek czyszczący, idealny do czyszczenia produktów z mosiądzu, miedzi, chromu i aluminium. Działa na większości powierzchni metalowych, takich jak stal nierdzewna, chrom, miedź, mosiądz, aluminium, nikiel, srebro i złoto. Nadaje się do powierzchni metalowych, o każdym wykończeniu.
CZY TWÓJ POLEROWANY PRODUKT TRACI WYGLĄD?
Aby dobrze dbać o produkty polerowane, można zakupić specjalne pasty dostępne w sklepach budowlanych i branżowych. Zalecamy stosować się do instrukcji podanej przez producenta. W przypadku stosowania kremu przed przystąpieniem do czyszczenia należy zdemontować wieszak / gałkę ze ściany lub szuflady, ponieważ niektóre lakiery/kremy stają się czarne. Nałóż niewielką ilość kremu do polerowania na suchą szmatkę i dokładnie wypoleruj w tym samym kierunku. Gdy powierzchnia jest przyjemna i błyszcząca, zetrzyj nadmiar kremu czystą miękką szmatką.
|